Další vzdělávání pedagogických pracovníků distančně Ing. Jiří Hrbáček Článek ve zpravodaji číslo 3/1999 katedry pedagogiky PedF MU Brno
|
Článek stručně rekapituluje jednotlivé formy studia, ukazuje na jejich výhody a nevýhody
pro použití v distančním vzdělávání. Prezentuje názory pedagogické veřejnosti na nejvhodnější formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základě výzkumu prováděného koncem roku 1998. Další část je věnovaná současné situaci v distanční a kombinované formě studia. Na ní navazuje kapitola, která se zamýšlí nad tím, zda právě počítač a internet je ideální pro distanční a kombinované formy studia. V závěru jsou nastíněny kroky, kterých je třeba k efektivnímu využití těchto moderních technologií ve vzdělávání. Článek je mým částečně zkráceným a lehce upraveným příspěvkem do sborníku příspěvků přednesených na konferenci "Distanční vzdělávání v ČR-současnost a budoucnost", konané v září 1999 u příležitosti ukončení programu Phare "multi-country Co-operation in Distance Education" v ČR. |
|
|
|