Pedagogické aktuality

 


Další vzdělávání pedagogických pracovníků distančně
nebo kombinovaně?

Ing. Jiří Hrbáček

Článek ve zpravodaji číslo 3/1999 katedry pedagogiky PedF MU Brno

 

 

Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta

Článek stručně rekapituluje jednotlivé formy studia, ukazuje na jejich výhody a nevýhody pro použití v distančním vzdělávání.
Prezentuje názory pedagogické veřejnosti na nejvhodnější formy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základě výzkumu prováděného koncem roku 1998.
Další část je věnovaná současné situaci v distanční a kombinované formě studia.
Na ní navazuje kapitola, která se zamýšlí nad tím, zda právě počítač a internet je ideální pro distanční a kombinované formy studia.
V závěru jsou nastíněny kroky, kterých je třeba k efektivnímu využití těchto moderních technologií ve vzdělávání.

Článek je mým částečně zkráceným a lehce upraveným příspěvkem do sborníku příspěvků přednesených na konferenci "Distanční vzdělávání v ČR-současnost a budoucnost", konané v září 1999 u příležitosti ukončení programu Phare "multi-country Co-operation in Distance Education" v ČR.


Na publikace


Na mikrokontroléry PIC


Na hlavní stránku