Vytvořte projekt Kostka
projekt bude obsahovat jednu třídu Kostka, jeden Foemulář natavený jko MDIConteiner obsahující Hlavní Menu (MainMenu) a tři formuláře pro zobrazení
kostky. První formulář bude obsahovat Label a tlařítko po stisku tlačítka se
objeví číslo od 1 do 6. Číslo získa formulář zavoláním metody objektu získaného ze třídy Kostka.
Druhý formulář vykreslí na své ploše 1 až 6 kruhů
odpovídající vzhledem jedné ze stran kostky. Velikost kruhů se musí
přispůsobovat velikosti plochy formuláře. Kruhý správné velikosti a rozložení
získá formulář zavoláním metody z objektu
vytvořeného ze třídy Kostka. Třetí formulář bude
obsahovat dva PictureBoxy a dvě tlačítka , po stlačení tlačítka se v příslušném
obrázku (PictureBoxu) objeví 1- 6
kruhů simulujících vzhled jedné strany kostky. PictureBox. Kruhý správné velikosti a rozložení získá obrázek zavoláním metody z objektu vytvořeného ze třídy Kostka.
Třída
Kostka
musí poskytovat následující metody a vlastnost:
·
metoda
Hod vrací do vlastnosti Hodnota císlo 1-6
·
Metoda
Hod1 vrací do vlastnosti Formulář 1 – 6 kruhů
·
Metoda
Hod2 vrací do vlastnosti obrázek 1 – 6 kruhů
Vzhled jednotlivých formulářů je patrný
z příkladu uvedeného na webu